astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mshone
    CBC Početnik
    • 09.04.2009
    • 4
    • beograd

    astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

    vozilo iz naslova.
    stanje
    -motor presao preko 150 000, na 90 kkm radjena generalna, zakovao motor zbog pucanja creva tecnosti za hladjenje, 1.specijla. ja ga kupio sa oko 110 000
    -na oko 120 000 menjane karike, zalepio sam jednu uljnu kariku, pa kad je vec otvaran, ajde da i to resim. Reglirana bosh pumpa /dal`je lukas ili bosh, ali znate na sta mislim/. razlog je bio to sto mi je trosio ulje.
    -potrosnja ulja se ubrzo ponovo pojavila. u intervalu zamene /na 5000, polusintetika, GM/ potrosi jos oko 1,5 litre
    -iz poklopca glave motora, kad je motor vruc, kroz malo crevo koje vodi do creva usisnog u turbinu, vidi se solidna kolicina dima. uocljivi tragovi uljnih isparenja, gotovo kao da je zivo ulje. slicno i na otvoru sipke meraca ulja.-
    -pre mesec dana, primetio sam da u karteru ima previse ulja, nesto iznad oznake. odvadio sam deo.verovatno mi je bio na nagibu kad sam pre toga kontrolisao i dolivao.
    -pre 2 nedelje, motor se ugasio u sred voznje. u servisu ustanovljeno da je blokirao magnetski prekidac. nakon ciscenja i razrade sve je radilo normalno

    Problem
    -nakon dugotrajnije voznje uzbrdo /manje od kilometra/ ili nizbrdo i kocenja motorom, pri zaustavljanu se samostalno bez moje volje broj obrtaja povecava preko 3 000 rpm. nekoliko puta sam uspeo da ga udarcem nogom po papucici akceleratora vratim u normalu, ali to vise ne pali.sada moram da gasim motor na kljuc kad stanem na semaforu ako pocne da dize broj obrtaja.

    preduzete mere
    -prekontrolisan /u servisu/vakuum pred bosh pumpom, -ispravan i radi
    -provereni svi mehanicki delovi sklopa papucica-poluga-sajla gasa, sa ciljem da se proveri da nema mehanicke blokade-nema

    lepo vuce, dobro ubrzava, normalna potrosnja, nema tregova neuobicajenog dima na izduvnom sistemu osim kod naglog ubrzanja. potrosnju ulja sam opisao.jasno mi je da je zreo za/u najmanju ruku/ nove karike, ali me briga-sipam ulje i vozim. ovo sa dizanjem ler gasa me vec uznemirava.Takodje sam uocio, ali nisam siguran da je to problem i cini miu se da je oduvek tako, da nakon 5-8 minuta rada, kad se zagreje do izvesne mere, cakne neki relej iza kasete u instrum. tabli, i broj obrtaja se poveca na oko 1100 isvesno vreme.

    ideje
    -turbina zaprljana-moja ideja
    -bosh pumpa-automehanicar I tvorac ideje
    -prevelika kolicina uljnih isparenja dospeva u turbinu i usisnu granu/kao test, provozao sam ga sa izvadjenim iberlaufom-onim crevcem odozgo, ali problem se opet manifestovao/-boshista tvorac ideje

    Da se nebih rukovodio principom `radi sve pa ces ubosti i pravi razlog` i radi pravilne dijagnoze, molim jos neko misljenje.
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    Re: astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

    ~-pre 2 nedelje, motor se ugasio u sred voznje. u servisu ustanovljeno da je blokirao magnetski prekidac"

    --na osnovu ovoga sumnja pada na pumpu,jer je lako moguce da su roleri i bregasta ploca u pumpi poceli da se krune...to je prvi put zaglavilo el.ventil,a sad verovatno i osovinu regulatora...da je turbo,ne pomaze klepanje pedale,a cesto ni vadjenje kljuca...

    Comment

    • mistermobil
      CBC Senator XXL
      • 09.11.2008
      • 469
      • pecinci

      #3
      Re: astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

      Meni je tako bilo na bivsoj astri f 1.7td ,kad mi je crkavala turbina,strasno je dizala ler iz cista mira..moje skromno misljenje je da ti ona pravi problem
      Ko leti,vrijedi
      Ko vrijedi,leti
      Ko ne leti,ne vrijedi..
      (Grunf,TNT..)

      Comment

      • mshone
        CBC Početnik
        • 09.04.2009
        • 4
        • beograd

        #4
        Re: astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

        ima logike i da je pumpa i da je turbina.i sa stanovista mehanike i okolnosti (predhodno ponasanje vozila i drugo). Uocio sam dosta ranije da nemam jednako ponasanje vozila uvek.Desava se da ponekad vrlo slabo vuce, tj. nema potreban porast ubrzanja. uporedjujem sa istim modelom i motorom tudjeg vozila koga vrlo cesto vozim i crkavam od ljubomore kad sednem u taj drugi.a ponekad vuce ko blesav.I osim zvuka motora, povemeno se cuje odredjeni visoki ton, ciji intenzitet i visina su u skladu sa davanjem gasa i brojem obrtaja motora.
        takodje, uocio sam da ako ga duze vreme (npr 70 km autoputem) drzim na 3500 rpm (btw, nikada nisam presao preko toga i to je otprilike 140 kmh), onda kad se zaustsvim ler je na oko 600 obrtaja.
        sad razmisljam, koji je to nacin da turbina moze da nabije takav ler. ne mogu sebi da to predstavim u glavi.

        Comment

        • VVLAJKO
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2008
          • 484
          • Nis
          • Audi A4, Primera p12

          #5
          Re: astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

          A da tebi auto ne ulazi u ,,iberturu''? Proverite vi da gorivo ne prodire u ulje i podize nivo. To sa elektro ventilom je cesta pojava kod ISUZU motora. btw Koji rob ga je skidao?
          Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

          Homer J. Simpson

          Comment

          • mshone
            CBC Početnik
            • 09.04.2009
            • 4
            • beograd

            #6
            Re: astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

            jadnik se bas namucio. molim definiciju i kratko objasnjenje pojma ìbertura`ili ìberturbo`koji sam isto ovih dana cuo u raznijm tumacenjima.tj koji je mehanizam da gorivo udje u ulje, preko kog uredjaja i koji je nacin otlanjanja kvara.
            ovo me je podsetilo na cinjenicu da sam bio iznenadjen da sam pre izvesnog vremena primetio da nivo ulja nije opao od poslednje kontrole, kao sto sam ocekivao. takodje, iako sumnjam u svoju kompetenciju za takvu procenu, pod prstima mi je ulje delovalo kao malo istroseno, iako je od poslednje promene proslo oko 4000 km i dolio sam sigurno litar.

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              Re: astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

              imam isuzu 1.5 dizel . 170 000 km
              duva na iberu ko tvoj,trosi oko 300-400 gr. ulja na 1000km.(mobil 10w-40)
              desavalo se da kad ga ugasim,netje da upali .. stavio nepovratni ventil,i opet se jednom desilo na ravnom.
              nije mi jasno kako moze nafta da ti dospe u karter ?
              proveri za taj ler gas ,kad ti se desi ..da ipak ne zeza poluga gasa na bosch pumpi. kad je vrutje gvozhdje se shiri ..
              naprskaj je celu sa WD40.

              koliko ti troshi goriva ?
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • mshone
                CBC Početnik
                • 09.04.2009
                • 4
                • beograd

                #8
                Re: astra f 1,7 isuzu td `94 nekontrolisano podizanje ler gasa

                potrosnja je 5,5 otvoreni put, do 110 kmh, do 7, otvoreni put brzina 140, oko 8 po beogradu, svakodnevno posao-kuca.meni se nije desavalo da imam problem sa paljenjem, samo onda kad je blokirao elektromagnetni ventil. ulje trosi, duva na iberlaufu, na sipki meraca i duva i prska. danas sam isao u turbo servis. kaze gazda da nece da radi remont turba na takav motor. prvo da sredim motor pa onda. inace, kao moguce razloge naveo mi je povrat uljnih isparenja preko iberlaufa i turba u komoru za sagorevanje /ali to sam probao odvajanjemn creva iberlaufa i stvar se ponovila/ i kao drugi razlog da je, usled istrosenosti karika, prisutan efekat `iber turbo``, tj da pritisak iz cilindra prolazi u karter, stvara natpritisak i ne dozvoljava da se visak ulja iz turba vrati u karter, mada moj stepen tehnickog obrazovanja iz motoristike nije dozvolio da to najbolje shvatim.

                Comment

                Working...
                X